Kontakt

+421 948 420 304

Adresa

Záhradnícka 95, 821 08 Bratislava

Obľúbený coworking už viac ako 5 rokov.

Priateľské miesto, ktoré dodá tvojej firme tú správnu energiu!

Čo je zahrnuté v cene prenájmu kancelárie

Využívanie zasadačiek

Neobmedzený čas strávený v zasadačke s klientom, alebo teamom. Stačí si iba rezervovať

BUSINESS Vysokorýchlostný internet

V celom priestore je profesionálna sieť s bezchybným chodom zaisteným pomocou špecializovaného riadiaceho centra.

Kopírovacie služby

Scanovanie, kopírovanie a tlačenie dokumentov v cene členstva. Ak by si však chcel tlačiť knihu daj nám vedieť.

Asistent SPACE UP

Asistencia v priestore počas pracovnej doby. Privítanie tvojej návštevy, preberanie pošty, pomoc a rady.

Využívanie celého priestoru

využívanie celého priestoru (terasa, chill out zóna, bar, bike parking, sprchy…)

Spoločenské akcie

členské stretnutia ako su spoločné obedy, raňajky, poker night, šachový turnaj, party

Alexander KamenskýAlexander Kamenský
12:42 13 May 24
Deniz ÜnalDeniz Ünal
14:27 02 Jan 24
Peter KopecnyPeter Kopecny
00:25 07 Nov 23
Awesome!?!
Adam HorváthAdam Horváth
07:17 02 Nov 23
We go here for company workshops. Very pleasant place, coordination and selection at the "bar".It's just that the toilet is usually missing from the entire toilet, so beware in advance if you're one of the less discerning in a new environment 😅
Hey DevHey Dev
11:42 01 Nov 23
Is it so difficult to indicate on the website or Google maps that you are not working on a certain day ?
Martina BranišováMartina Branišová
06:41 26 Jul 23
Great space to work, homely atmosphere, friendly smiling people and I also like that it is a dog friendly co-work. I also appreciate the hammock on the terrace with the hammock. Thank you very much, I like to come back here. 🙂
Milos KecmanMilos Kecman
09:33 02 Jul 20
Great co-working space with extremely friendly staff.
manager nesedamanager neseda
11:07 11 Jun 19
Perfect place to work. And perfect people to relax with. What else? Good accessibility, all amenities and good parking options. Anything else? Yeah! SPACE UP ROCKS!
Amy ChaseAmy Chase
12:59 18 Feb 19
Great atmosphere to both work & build community in even as a native English speaker!
js_loader

1/9 (voľné/prenajaté)

Prenájom VIP office 1

Jedna z našich naj kancelárií

Užite si výhody coworking a využívajte zasadačky a celý priestor

Plne vybavená kancelária.

Ideálne pre team do 15 ľudí (55m²)

Cena

1480 €

bez DPH/mesiac

Zasadačky

Neobmedzený čas strávený v zasadačke s klientom, alebo teamom. Stačí si iba rezervovať

Plne zariadená kancelária

Stoličky, stoly, skrinky a zopár kvetiniek.

Business Internet

V celom priestore je profesionálna sieť s bezchybným chodom zaisteným pomocou špecializovaného riadiaceho centra.

Využívanie celého priestoru

Výhoda coworkingu je práve v užívaní viac ako len kancelárie. Máte k dispozícií terasu, chill out zóny, bar, bike parking, sprchy, outdoor fitness

Parkovanie

– Zadarmo okolo budovy.

– Pred budovou po 14:00 PAAS 1,5€/h.

– Po prípade platené súkromné parkovisko 100m od budovy.

Služby v budove

Nájdeš tu kantínu, poštu, potraviny, kaderníctvo, lekáreň a malé fitness centrum.

A tiež môžeš navštívíť divadlo Radošincov.

Obľúbený coworking už viac ako 5 rokov

SPACE UP sme otvorili v roku 2018 po prerobení priestorov bývalého FITINN na vrchnom poschodí budovy na Záhradníckej 95. Od tej doby u nás výrastlo veľa firiem a zorganizovali sme niekoľko vynikajúcich eventov. Snažili sme do priestoru vniesť domácu a priateľskú atmosféru, pretože nejde vždy len o business:) Ak máš aj ty podobné cítenie tak SPACE UP  je ten pravý pre teba a tvoj team.

Čo o nás povedali iní?

 

„Ďakujeme za poskytnutie priestorov, bolo to super a zvládli sme to my, aj vy, čo ma veľmi teší. Ozvučenie, priestory a všetko okolo bolo hodnotené pozitívne.“

 

„Veľmi sa teším, že som sa odhodlala a napísala do SPACE UP, či by naša konferencia mohla byť práve v ich priestoroch. Ešte viac sa teším, že sme si dohodli partnerstvo a úplne najviac sa teším, že ich CEO súhlasil, že bude na konferencii aj prednášať.“

 

 

„Chcem sa v mene APPA poďakovať za spoluprácu pri príprave eventu k nášmu 10. výročiu založenia. Veľmi príjemne sme sa cítili nielen my, ale aj naši hostia. Ak budeme mať v budúcnosti nejakú akciu, ktorá by bola vhodná na realizáciu vo Vašich priestoroch, radi tak urobíme.“

 

„Ďakujem za spoluprácu, pomoc aj trpezlivosť. Spätné väzby od všetkých zúčastnených sú pozitívne, za čo ďakujem aj Vám a celému kolektívu od Vás.“